Miss SimPLe









Dot Dot Dot
Saturday 3 December 2011 | 0 comment(s)

Holla Holla Readers :)
Amacam harini sihat ?
Aku harap kauorang sihat eh , Hihi :D

Aku nak share something dengan kauorang ni .
Bukan bermakseud nak kutuk orang tu cume nak luahkan jeh rase marah aku tapi dalam versi baik-II jeh . Aku tak suke nak cari pasal dengan orang kann ,

Ceritanya mule macam ni . Emm blaa blaa blaa . #Taknak cerita macam mane .
HAHA , Ade rase macam nak tampa aku takk ? Kejap nak cakap , kejap taknak cakap . Hihi :D Bukan taknak cakap tapi cume taknak malukan orang jeh :)

Semua ni sebenarnya cume salah faham . Kepada si Dot Dot , Aku takde niat pon nak kutuk blog kau . Entah sape lah kann yang jahat sangat tuu . Maybe die saje nak buat kiteorang gaduh kott . Emm taktahu laa .

Tapi mase Si Dot Dot cakap , dea macam nak marah aku . Sumpah time tu rase macam nak nangis . Sebab aku tak buat pun bende tu . Buat ape nak kutuk blog orang kalau blog sendiri pon belom tentu lawa kann ? Haa , aku sedar tu . So takde sebab aku nak kutuk blog orang tak memasal .

Masalahnya sekarang si ANON tu . Kepada si Anon kalau kau tengah bace ENTRI aku kali ni ? Bagos la , bio kau sedar siked . Kalau aku tahu sape kau , memang aku bagi nasihat yang sebaik mungkin lah . Hihi :D Thanks buat aku dengan Si Dot Dot macam tuu kan . Thanks sangat sangat . Sayaaaang kau lah ><


Nasib baik masalah ni dah settle , bersyukur gilee :)
Ni semua salah faham jeh . Nasib baik bincang elok-II , kalau dah sampai Perang Dunia ke-?  #Emm sukehati lah ke berape sekalipun . Dah susah pulakk . Kan ayat-II yang gramatis keluar baru tauukk . HAHA :D


Okayy kepada Si Dot Dot tuu , sorry tau bukan aku yang buat . Harap lepas ni dah takde gadoh-II . Sape-II yang terkena macam kiteorang ni . Aku harap kauorang bincang elok-II dulu . Jangan main terjahhh jeh tau .


Kbyeeee :)




Older Post . Newer Post